.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبردار 40 میلیارد ریالی در مازندران به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 40 میلیارد ریالی و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی وقوع کلاهبرداری از سهامداران یک شرکت تولید کودهای آلی به مدیریت فردی به نام" اسماعیل – ب" 35 ساله و فرار متهم از خرداد ماه سال 1393، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان دریافتند، این فرد با تأسیس یک شرکت تولید کودهای آلی و ایجاد نمایندگی در شهرستان‌های مختلف استان، از سهامداران شرکت بیش از 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این پرونده تاکنون بیش از 38 شهروند و یک نهاد دولتی به عنوان شاکی شناسایی شدند که اقدامات برای شناسایی دیگر شاکیان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در چند مرحله عملیات پلیسی رد متهم در استان‌های تهران و اصفهان شناسایی شد، تصریح کرد: پس از چند هفته کار اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه متهم به کلاهبرداری روز گذشته در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، شناسایی شد.

میرفیضی در پایان گفت: ماموران پلیس آگاهی، این فرد را در عملیاتی ضربتی، شناسایی و دستگیر کردند که این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.